11 May 2012

luahan perasaan

aku xtau nk start cmne.. tp hati aku berbuku.. sakit! sumpah sakit... kenapa aku x bole ubah diri aku jadi lebih baik? setiap kali aku cuba dan berdoa mudah2an Allah permudahkan apa pn tindakan aku.. tp aku slalu akan jadik lost control.. slalu org tegur aku ckp kasar.. aku da cuba ckp slow, aku da cuba ubah smua tu.. tp org nmpak salah lain lak kt aku.. 

makin aku sabar, makin aku cuba bertahan.. makin hati aku sakit dgn mcm2 kata2.. aku da penat nk buat ape2.. makin aku stress.. makin aku serabut.. makin sakit aku datang.. aku nk luahkan pada sape pn aku da xtau.. yes! luahkan pd Allah.. yg maha mengetahui,maha penyanyang, maha segalanya.. mgkin hati aku da terlalu serabut.. buatkan aku sekarang jadi pasrah.. 

aku da perbaiki smua.. aku da cuba bertindak ikut akal fkiran.. tp aku masih xtau ape lg tindakan aku yg nmpak salah dimata smua org.. aku manusia biasa.. aku slalu buat silap.. aku rasa aku da x bole bertahan lg.. aku da xnk teruskan lg langkah kaki aku.. biarlah ape nk jadi.. mmg aku sakit.. mmg aku da jatuh berkali2.. aku da penat smua bnda ni.. smua kt sekeliling aku.. aku da letih.. aku da give up.. T_T