08 May 2012

ilustrasi Nama.. hauhauhau

ape nk taip pn x tau... pg td terserempak dgn mmber kt lif.. smbil dia pn otw nk pi tingkat 1,.. pelik gak bila dia bwk byk buku akaun tabung aji.. *dan2terfikirbilaakunkbuatbukutu* .. sempat gak la tnya.

aku : ang nk buat ape buku akaun bebanyak tu?
mmber : sambil gelak2 dia kta nk pi aji.. 
aku : ooo... *sebabakumalasnyktnya*

pastu aku pn trus pi admin.. nk turun, singgah sat tmpat mai.. dok gelak2 si mmber.. aku xtau la ape dia cer, tetibe dia kata.. sambil masukkan buku akaun tu dalam envelope.. "kalau semua org tnya cm cik pelangi, jenuh aku nk jawab" 

hahahaa,.aku pn gelak je la.. betul gak ye.. bila terdengar dia panggil cik pelangi.. aku tetibe teringat kisah nama aku dari kecik smpai la skang.. aku lahir dgn nama yg sungguh long2.. hauhauhau... kot nk ingat sape yg panggil nama aku x tntu arah dari aku skola rendah smpai la skola menengah.. rasanya da ramai gile kot.. aku pn da malas nk amek port bila kena perli.. ko ni adik beradik doraemon eh??  rasanya aku da bergaduh dgn org pasal nama ni da byk sgt kot.. asyik kena ejek je.. smpai 1 tahap, aku nk tuka nama.. uwaaaa... T____T

tp tu la yg jadi masa aku skola rendah... bkn xpernah jadi, cikgu english aku pggil adik je coz dia xpndai panggil  aidick.. makanya aku sabar je la lagik... tu belum lg salah ejaan... aku jenuh la btulkn.. dlu, masa aku skola tadika.. asal aku balik skola je, mak aku da stnby buku n da siap2 tulis nama aku.. mak pnye tulisan elok je cantik.. aku pnye? kecik,kecik,besar....pastu lg besar... start dari situ la aku tau spelling nama aku sndiri yg berjela.. 25 huruf x cmpur nama abah okeh.. masa exam, smua org tnya aku.. x ke susah nk tulis nama ko je? aku rasa nama ko je, aku da siap soklan ke5.. kuang ajor kn.. huhhh...
kejadian demi kejadian la jd smpai aku masuk skola menengah.. n aku rasa sepanjang aku kt skola rendah.. ntah bape banyak nama aku collect.. *tukesxtausebutlatu*

sekolah menengah...

mula2 aku masuk skola.. kes sama mcm kt skola rendah jadik.. tp rasanya aku da bole trima sket kot.. terutamanya bila cikgu tnya time tu sape pemilik nama yg susah nk sebut nie?? dalam ati.. aku lg la tu.. maka dgn konfiden aku bangun.. saya! bole x cikgu tu tnya.. asal bosnia ke? aku?? eerr... x cikgu! jepun.. sy adik beradek doraemon.. ayat adik beradek doraemon tu, mmg aku guna smpai skang bila org tnya sape nama aku.. ^_^

pastu aku rasa da berseni2 org panggil nama aku.. memacam da.. smpai la aku da pandai berFb.. secara x sengaja aku letak nama cik pelangi.. yg akhirnya org lupa sape nama aku sebenarnya.. T_T
yg lg shortfom bila org pggil cp jerk.. adoiyai.. bertabahlah la yek.. klau nk ikutkan cerita nama aku.. mmg x abes.. makcik2 aku lak panggil yoyot je.. tu lg la.. x fhm haku, ntah dari mana wujudnya.. redha je la.. 

okeh.. babai....