07 May 2012

end of 2nd may 2012

ni petang 2.5.2012... otw balik ke uma lepas balik uma cik ai... mmg jem giler.. coz ujan non stop dari pkul 2ptg lg.. mmg lebat la.. n best part is... mase klua dari uma cik ai.. air da naik gile tggi.. tp makcik ni mmg betul dragon.. air dalam cmtu pn, dia bantai redah je.. aku da menjerit da ni.. air masuk enjin, jadik la ko ikan emas kt situ.. uewww... tp lastly, aku pusing balik.. mmg tidak la aku nk redah.. cari pasal namanya..

 timing cmni smpat lagik capture gmba bebanyakk.. ok! semata2 nk test 'nota' baru ni je.. ok! gedik..
 sila diam..



masih jem lagik... haihhh... 

 bersusun da mcm kek susun da...
hasihhh...




patutnya aku kena berkejar balik sbb mlm tu befday si lil muadz.. yes! 2.5.2012.. dia da 3yrs..


bkn main suka lagi dia.. =) aku smpai uma on 8.30malam.. =( mmg penat gile.. lepas harung jem yg Ya Allah... x tau nk ckp...




happy befday to u darling..
^_^




-






-















-






















-



















-





















-




















-























-
























-




















-


























-





















-



















-





















-


















pastu.. pada hari yg sama.. selepas beberapa minit..
angin lintang yg hadir tanpa diundang menhancurkan smuanya...
T_T

may Allah bless u ever n ever..