27 May 2012

buatku disana~ mafa ft ronnie


xtau nape, since 1st time dgr lagu ni... aku bole x terkawal gile nangis.. ntah, smua benda mcm berputar2.. rasa semuanya serba x kena.. xtau siapa yg aku teringat... smua buat aku mcm stuck tibe2 pn ade... OMG!
tp teringat last thursday... cik ai tetibe call aku, tnya aku knp... aku pelik gak la...sbb masa dia kata dia klua nk pi jumpe usahawan, xde lak aku cite ape2... seingat  aku jugak, xde pn muka aku mention ape2 reaksi masa dia kata nk pi tu.. tp dia mcm ade magic.. call aku cuma nk tnya, aku ok ke x... 

honestly aku mcm agak terkejut jgk .. mcmana dia tau aku x ok.. dlm situasi aku skang, aku rasa cm down gilee.. mereka kata aku kuat semangat... tp aku plak rasa, aku da abis smua daya usaha aku.... aku da terlalu kecewa.. sgt kecewa... mmm... mungkin aku letakkn harapan yg terlalu tinggi... n lastly aku rasa down cm hape da.. bila org lain ade kebahagiaan mereka.. dlm sisi hati jahat aku rasa mcm unfair utk hidup aku..

tp mcm org xde pedoman lak kn pk cmtu... ape yg aku harapkan... hati aku makin kuat... ntahlah..
moga itu jalan terbaik...


"airmataku  x bisa menitis.... kau nafas akhirku.. kau yang dihati.. 
kau sinar hati ini, biarpun sesaat disisi"