06 October 2011

senyum...

jgn cmpur adukkan antara cinta dan kerjaya.. muahahhahahaha,tajuk cm bagus jerk...ok! lupakan fb utk sementara..sbb cinta aku kini beralih kepadamu blog.... ni kes aku terlebih asyik dok baca kekasih kak filla nie...

hari2 aku dok jadik teruja membaca blog dia...kisah dia dgn anak2...kasih aleeya n kasih amani.. dari bebdk tu kecik smpai la bebdk tu besar.. skang aku cuba nk ceritakan pembesaran cik nur ifti liyana...muahahhahhahah,mcm ler bdk kecit tu ade dgn aku.... hahahhahhha.....nmpak beno nipunya kn... ahhhh.... yg penting ade cite...

ni alkisahnya baru balik dok jengah bdk cenonet tu la... sweeeeeetttttt ajeer kn.. cm haku... muuaahahahhahahah,lg skali prasan...sila tampar aku skang... T________________T

tetibe sentap lak dlm ati kecik ni... bila yg dirancangkan x mnjadi kenyataan...
hmmm.. sabar la bebanyakk. ade hikmahnya mgkin smua ni..