06 October 2011

nur ifti liyana

tepat pukul 7.24petang pada 3/10/2011 di hospital sungai buloh,sorg lg baby girl dilahirkan...
Nur Ifti Liyana Binti Mohd Razie...

act,kteorg mmg tgu2 kelahiran baby girl yg sorg ni... coz,mummy dia merangkap maksu aku adalah maksu yg rapat dgn kteorg smua...aku?? adalah antara org yg paling excited skali selain family in law maksu aku n beloved husband dia...

baby ni sbnanya da lewat dari yg sepatutnya dia tgk dunia ni... seminggu lewat.. (patutnya aku suh dia kua mse 16/9/2011 aritu,snang..1malaysia cuti) heeee..atuk aku kata lak,maksu aku ni same mcm arwah nenek aku... lmbat lahir,baby girl la tu..klau ikut due,baby boy la tu..alahhh,janji smuanya selamat..

aku?? belum tgk lg... =( x sempat lagik la..balik da mlm..bila msenya aku nk pegi.. x elok dlm pantang nk dtg uma org mlm2... kang bt baby tu melalak...sape nk jwb?? tgu la weekend kang aku pegi... sbar eh my dear ifti... ur gojes sis will come...ngeeee...

maksu aku da ckp,klau dtg kena bawak hamper tggi aku... ahh sudah..mne aku nk carik tu kang...