10 October 2015

:: dah takde kene migrain ::

Alhamdulillah..
aku rasa sejak aku stop langsung amek segala jenis kopi..
aku dah takde langsung kene migrain..
lepas beberapa tahun aku dok sakit kepala..
baru la ni prasan puncanya...
kesian..

maklumla.. before kawen memang aku banyak gile masa nak pegi starbucks..
chatime lagikla jangan cakap.. hari2 memang aku tibai coffee chatime...
pastu bila orang kata time2 preggy jangan minum kafein..
terus stop.. then baru prasan, eh! da takde kene sakit kepala la..
kot tidak, dulu brape punye kerapla aku dok kene migrain..
sampaikan ponstan pun dah macam gula2.. oh hebat..

dulu mak aku memang keje dia rajin nau check beg aku..
sebab aku sorok painkiller dalam beg.. ;p
memang la aku tau sungguh effect painkiller.. tapi bila kene sakit pukul 2 3 pagi, klau tak makan ubat, jangan harapla nak baik.. memang jangan harap..
mau sampai pagi pun tak baik.. silap ari bulan MC..

puas jugakla buat macam2 ubat konon2 nak bagi ilang migrain..
rupenya stop je segala jenis kafein.. terus sihat..
Alhamdulillah.. tu la betapa degilnya kan..
mak cakap dah, jangan hari2 minum coffee tu..
tapi biasela.. degil!
kesian kesian..

so sape yang memang ade sakit kepala melampau tu..
cuba stop kafein semua tu terus..
mana la tau tu puncanya kan.. =)