06 April 2015

:: few days to go ::

Assalamualaikum..


jenuh jugak aku mengira hari..
aku tak rasa aku terlampau seronok..
orang kata perasaan berdebar ke nebes2 tu smua belum ade lagi la takat ni..
maybe malam before hari sejarah tu la kot baru jantung aku rasa nak tercampak..

harini jugak kalong da selamat berlepas ke mekkah..
kalong ade ingatkan ari tu, jangan cengeng2 dah..
tapi masa dia wish kat iG tu ari je aku dah hujan.. 
sebenarnya memang harap sangat2 la kalong bole ade masa hari akad nikah nanti..
well.. ai adik cengeng2..kompemla ai sedih gile.. 
pastu baca pulak last post dia before cuti kemarin, memang aku tetibeeeee je rasa hujan.. 
wahahahha.. tampa sekali tau la..

setakat ni Alhamdulillah, 
semuanya dipermudahkan.. maybe ade la sikit2 yang jadi masalah..
but, syukur.. Allah permudahkan... 
orang keliling bizi nau tanya bila aku cuti..
jalan sikit kene tanya bila cuti.. jalan sikit kene tanya lagi bila cuti.. 
terus rasa macam nak cuti terusss.. -_-''

yela, kat rumah pulak adik aku pun asik tanya, 
nanti along pindah semua barang ke?
eh eh eh..macam beriye sangat pulak nak menghalau ye...
teruja nak sangat pindah bilik ai ler tew...

banyak sebenarnya yang aku takut.. 
orang kata best la kawen.. bestla ade laki..
bestla serba serbi..

tapi jauh dalam hati aku bukan rasa best ke tak..
aku rasa tanggungjawab aku memang makin banyak..
biase2 balik keje, guling sana sini.. 
takpun balik singgah setia city mall dulu merayap barang sejam dua baru balik...
baju pun basuh hujung minggu je..tu pun biase2 bole jadi 2 minggu baru basuh..
sebab pemalas ya rabbi nak kemas.. penat travel setiap hari buat rasa lemau sesangat...
masak pun jarang2.. yela, bukan ade orang makan pun.. 
kang beriye aku masak, dorang bantai celur megi.. -_-''
pasni takde dah fasa2 pemalas ni.. 

terpaling aku risau..
macamana agaknya nak mengenali karektor memasing..
redha terima kurang lebih perangai memasing..
adoii.. aku dah start down balik dah ni.. 
lagi2 bila orang sekeliling suka nau compare aku dengan orang ni dan orang tu..
tak banyak, sikit pun terkesan jugakla rasanya.. 

mudah2an la dipermudahkan.. 
amin... amin.. amin