25 March 2015

:: antara chappie dan isyarat cinta ::

Assalamualaikum..

antara dedua movie ni. dedua aku dah tengok.. wiwiwiwiiiii..
sebenarnya takde la niat nak tengok sangat pun..
moh cite pasal isyarat cinta dulu..
aku tengok cite ni hari sabtu.. memang plan baik dah..
 setel je merewang kat kerja kawen sedara,
terus je aku pi angkut cik ai tengok movie ni..

memang aku agak memula cite ni sama je la dengan spesis LBS..
yela, penuhkan la video tu dengan gambo pemandangan..
ingat bayo tiket mahal nak tengok permandangan saje ke ape....
tapi ternyata itu silap..cite ni pada aku memang best..
trasa bersungguuh ade orang potong bawang kat sebelah aku.. 
kemain betul klua ayaq mata.. beriye kekdahnya.. wahahaaahah..

cik ai siap cakap, nad dah hujan.. 
ayorkk.. lek la.. tengah amek mood ni..
memula macam dah jangka la kan yang cinta dorang ni macam tak kesampaian.. 
so nak tak nak salah sorang kene la berundur..
rupenya lain pulak yang jadi... sian iskandar! 
tetibe!.. pendapat aku la.. klau airel tu tak sakitkan hati lina, mungkin tak jadi point aku menyampah dengan karektor airel yg dibawak fizo omar..tapi dek kerana dia tggalkan lina yang aku rasa baik la..lgpun tak salah pun tindakan lina bagitau cite sebenar pada dhia.. tu hak dia.. ermm, kalau aku kat tempat lina, aku maybe takkan buat macamtu.. daripada aku buang masa xplain pada orang yg aku xnmpak pun dia hargai aku.. baik aku blah.. okey2, tu kalau aku la.. malangnya tindakan lina disalah anggap airel.. 
kesian lina.. -_-''

korang bole la tgk cite ni mana tau hujan jugak..
enjoy dengan cerita iskandar yg sampaikan cinta dia dengan cara tersendiri even dia bisu..
annoying sikap airel yg amek kesempatan..tp tak bole nak salahkan dhia sebab dhia tak salah pun.. dhia cuma kenal airel & bukan iskandar..


and last week terjumpa dengan airel..
auwww auww.. masa ni nak otw ke hall tengok chappie..
terus slow2 je cakap bole amek gamba sesama?
wiwiwiiiiii... kalau la iskandar ade time ni, memang tak pandang airel jawabnya..
muahahahahahhaa....





after that baru tengok chappie..
orang kata chappie ni robot sedih..
tapi part sedih dia tak terkesan sangat dalam hati..
kesian kesian.. ke aku tak paham jalan cerita?
wahahahhha... 

tapi okey je dedua movie ni..
sila la menonton ye..