23 January 2015

:: review into the woods ::

Assalamualaikum..

haaaa... ni cerita last week.. nk komen pasal into the woods..
hanya ade 1 perkataan je gambarkan keseluruhan cerita..

-menyesal-

serius weii.. menyesal tengok...
sebenarnya jumaat sebelum tu aku memang dah plan dengan cik ai nak pi tgk into the woods lepas berbulgogi kat midvalley..kengkononnya okey..
sekali jadi problem pulak.. so pagi sabtu cik ai mintak letgo je tiket mid..then apply tiket baru kat SCM.. sebab takut terkejar2.. eh..aku pun macam blur jugak ni.. serius ke? takkan nak letgo camtu je tiket kat mid tu.. tapi oleh kerana memang dah urgent.. pasrah jelaaaaa..
so, tak jadi tengok kat mid.. ade jugak tanya member2 tapi ramai yang tak dapat nk pegi sebab dah ade plan memasing.. kteorang pun taknak la menyusahkan orang nk ke tempat sesak camtu kan.. 



so tiket baru adalah di SCM.. redha jelaaa hoihhh..

meh kite review cite ni..
masa awal2 macam syok jugakla.. 
ade ahli sihir yang ready nak tunaikan semua wish dorang ni semua tapi bersyarat..

~ kasut emas milik cinderella
~ mattel milik little red riding hood
~ rambut panjang milik rapunzel yang last2 tak bole guna tapi tukar dengan rambut jagung.. eh! 
~ lembu putih milik jack











 secara keseluruhan cite ni memang membosankan..
kesilapan aku paling sedih.. bila lupe tengok review cite ni awal2..
skali tau 2 bintang je.. aku punye frust macam berganda2.. haha.. 

yang buat lagi macam haru bila kata untuk cite budak2.. kesudahannya ade part yang aku rasa tak sesuai langsung untuk budak2.. haishh.. aku pulak malu.. hahaha... kesian sungguh la dengan budak2 yang datang tengok.. rasa macam dipermainkan dengan movie ni.. eh! haha.. 
memang diakui cinderella dan rapunzel cerita yang aku sndiri baca dari budak2 lagi..
tapi bila cerita diolah menampakkan keburukan seorang putera yang asalnya cintakan cinderella..
oh! frust weiii...dan yang lagi frust bila movie muzikal yang tak best langsung! asik2 ulang2 menda yang sama.. semak hoihhh.. 

terus aku rasa tertekan.. 
haha.. aku rasa ntah brape banyak aku menyumpah dalam tu.. 
sape2 yang nak tengok tu baik toksahla..
rasa menyesal aku tak abis lagi haaa... k bai