25 November 2014

:: selamat menjadi tunangan orang ::

 25.10.2014 itu ari majlis bertunang member dari kecik..
punyela eksaited dia kasitau aku sebulan awal..
last2 dah sampai harinya.. kene pulak aku duty promosi time tu..
jadiknya dah malam baru aku teringat pasal majlis dia..
kesian..kesian..kesian...

tu pun da teringat sebab nampak post member2 skolah..
kot tak kesudah aku tak teringat..
kak ngah siap cakap, esok dia nak nikah.. 1 jam sebelum majlis baru dia jemput aku..
sebab aku memang paten pelupa.. adehhh...

memang takdela nak amik gambo dia pakai baju tunang.. gambo hantaran segala..
sebab semua da lerai dari dulang hantaran... cissss...
tu la datang lambat lagik... pelamin pun dah tanggal...
makanya, amek jela gambo cincin letak atas lantai ni..

terus rasa macam OP yang berkaliber..
amek gambo seni sangat...


selamat sudah jadi tunangan orang ye kak ngah..
ketawa sama sama.. nangis sama sama..
tolong kejutkan ngko bangun tido time cuti..
menyembang sampai pagi..lepak belakang dapur sesama..




selamat bertunang kak ngah...
aku harap aku bukan pilihan ngko jadi pengapit..
k bai.. haha