28 November 2014

:: cik pontianak bermulut merah ::

scary plak haih..kakakkaka...
last wiken round round pi watson..
aku ni memang habitat... bila masuk je watson memang sawan tengok mekap datang..
lepas belek satu keler ke satu kaler..
capai jugak kaler merah nyala ni.. dah membeli.. 
memikir pulak dah.. sanggup ke haku pakai ni..
tapi aku tengok member aku si hazrin, elok je dia tibai kaler merah..
comel je tengoknya.. nampak kan betapa mudahnya mempengaruhi aku ni...





bila dah test, tengok muka sendiri..
omg! ni orang ke hantu..haha..
tapi ni memang muka paling dasyat.. kahkahkah.. letak sebelah kak limah pun kak limah mati bangun mati bangun mati balik...haha...
ok tak kelakar! 



pastu aku ade jugak kaler lagi dark.. 
ok yang ni salah pilih sebenarnya..haha.. 
aku kompius mana satu kaler merah cantik..
so aku tibai je kaler ni..

bila test, akak opis kata muka aku macam nak telan orang..
sudahnya tu la 1st and last pakai..
lelainnya simpan dalam beg.. buat orang sakit jantung je tengok muka aku kang..


sebenarnya aku lagi suka lipstik ala nude je.. 
beriye membeli kaler merah terang segala kang balik2 yang aku usung kaler pink tu jugak..
sampai ke sudah.. paten kalau dah serasi dengan tu, acah menda lain teruja kejap je.. pastu balik pada yang lama.. perangai sangat kan...



ni memang lips pink..
somel je aku rasa.. puji jela diri sendiri.. 
sape pulak lagi nak puji ngko kan.. 
asik kene bash je memanjang.. boring jugak... 





oke2.. dah abis membebel..
bole la sambung tengok gambo makanan balik... k bai