18 April 2014

RAINFOREST RESORT ~ KELAS DAN HARI2 TERAKHIR

hari2 terakhir uolss..
haruslaa heaven..

malam sebelum tempuh esok hari..
dalam kelas memang memacam program..
sungguh memang tak boring macam kebanyakkan course yang aku pi sebelum ni..
kot tak, separuh masa pertama aku da gol da..

memang konsider ke laut sungguh..






kira rajin jugek la dorang2 ni..
ade je idea memalam buta..
aku memang da flat gile..
mengantuk jgn cakaplaaa...

tp lagi masuk tgh malam..
lagi sronok dorang carik idea..
sudahnya.. aku paksa sume2 hantar aku depan pintu bilik..
korang nak sangat buat keje memalam kan.. 









jigsaw puzzle punye alkisah..





last day!

yeay!!!

dia punye tahap gembira sebab da last day..
perghhh.. tak bole nak cakap happynya tuh...
stanby pepagi nak ke seberang sungai lagik..





de' tupai grup



pagi tu kteorang ke lata berkoh..
ntah betol ntah tidak aku eja nih..
ni kategori yg aku paling lemah..
masuk klua utan.. sungai lagik..
perghhh!! dia punye stress...

tak tau nak cakap...
lagi2 pulak grup2 kat blkg sibuk suh jalan cepat...
akak depan aku pulak jalan macam tengah tengok handbeg kat shopping mall..

lastly sampai jugek kat sini..
tour guide tak kasi mandi..
sebab bukan kawasan mandi katanya..
tapi baru kasitau.. member sebelah dah buat terjun tiruk dalam tu..
perghh




sekitar kawasan sungai..
tengok gambo jela...
malas da nak bebel.. hahaa..

da takde idea da nk taip..














































































kelah sanctuary..
aku ingat ade kolam kelah ke hape..
rupenya kelah tu dalam sungai tu jugek...
lepas je buat game yg buat muka kiteorang sume biru..
smua pakat lompat dalam air...

bahagia sungguh..
mujur da safety siap2..

tu pun haku kena jirus jugek..
cissss







dalam 12tghari..
smua da diarahkan pi ke bot masing2..
yeayyy.. nak balik....

tak sabar nak jumpa line internet yg full..
koh koh koh...




malas aku nak taip banyak2 daa...
jenuh.. bukan ingat sangat pun kat sana...