01 August 2012

bad day T___T

new update..new day n wanna forget about last bad day.. ='( uwaaaaa....
giler stress aku pk.. how to solve, how,how n howwww.... harini mcm biase.. sampai ofis pkul 6.30... mmg sumpah xde mood langsung nk keje.. hilang smua rasa epi..serabut makin serabut.. smpai la ni pn aku rase nk nangis lagi.... uwaa!!!!!!! 

aku pn xtau ape jadi.. yg aku tau, tibe2 aku da hentam blkg lori tu... terkejut,terperanjat.. mostly smua prasaan ade.. rasa mcm ehh.. Alhamdulillah Allah masih lindung.. cuma, mmg secara dasarnya aku memandu smlm dalam keadaan x agresif mcm slalu... tp ntah.. klau ikut kata2 nk sedapkan hati.. ahh, benda da nk jadi.. tp klau ikutkan kata yg buat aku serabut.... cmneeee bole jadi cmtu!!! 

siyes, mmg aku badmood gile.. until now.. smlm pkul 8lbh aku da tdo... tu pn tdo kt lantai.. sumpah! langsung xde prasaan.. tau2 aku da hanyut sambil peluk beruang kesygn aku tu... baru aku nmpak siapa sebenarnya yg dekat saat aku rasa down.. sat lg nk pi amek pic arowana kesayangan aku tu... comot da muka ko.. xpe2.. nanti aku betulkan ko ye.. sendiri salah, sendiri betulkan.. stress!!!! 

nampak dari atas... elok je rasenya.. sejuk mata memandang..


bila dari tepi?? aku mcm nk nangis balik je ni


sejukkan hati, alahh.. benda da jadi...


nanti aku betulkan ko yek.. sian ko ngan sian aku skali


"kawan ketawa mudah dicari...
kawan menangis?? menangis la ko sorg2"

aku bukan minta disanjung... cukup utk aku rasa tika aku terjatuh.. aku masih ade yg memberi kekuatan.. mungkin pada pandangan dasarnya... aku adalah kuat.. tp aku da semakin tewas.. tewas dgn rasa sedih aku.. ntahla.. bingung..